fbpx

Záznam workshopů pro předškolní pedagogy

Podpůrná opatření v MŠ

 

Tvorba PLPP

Zorientujte se v podpůrných opatřeních a napište si smysluplný PLPP

  • Psaní plánů pro děti vnímáte jako nutné zlo a neustále ho odkládáte?
  • Crcáte se s tím dva dny a stejně plán zamknete do šuplíku?
  • Nevíte, kterému dítěti (a proč vlastně) vytvořit individuální plán, plán pedagogické podobry, plán osobního rozvoje nebo úplně jiný plán?

Vytvořte funkční plán pedagogické podpory

a usnadněte si každodenní práci.

Pořiďte si záznamy dvou úspěšných workshopů

Dejte si informace do souvislostí

Vyznáte se v podpůrných opatřeních a budete vědět, jak s nimi v MŠ pracovat. Poznáte, že "to" není zas tak složité, jak se zdá.

Zjistíte, že vše souvisí se vším: pedagogická diagnostika s podpůrnými opatřeními, psaním plánů i jejich praktickým využitím.

Najděte v psaní plánů smysl

Možná i vy s dětmi individuálně pracujete, ale "papírování" ráda nemáte. Plány píšete pro inspekci a vnímáte je jako zbytečnou byrokracii.

Najděte (už konečně) ve vypracování plánů pro děti smysl, ujasněte si, proč je vlastně píšete, a jak vám můžou v práci pomoct.

Napíšete si vlastní PLPP

Místo hodiny, kterou byste strávila hledání vhodného formuláře, si raději rovnou PLPP napíšete.

Krok po kroku vás psaním plánu provedu. Uvedu vám konkrétní příklady z praxe, nakopnu vás a podpořím. Hotový plán bude funkční a vy ho budete umět využívat v praxi.

Psaní plánů je jednoduché, když víte, jak na to.

Napište si plán tak, aby vám vyhovoval,
dobře se vám s ním pracovalo
a usnadnil vám každodenní práci.

Nemusí být strohý. Nemusí to být dokument plný odborných termínů. Nemusí to být nuda. Napište ho tak, aby mu všichni rozuměli a stal se pro vás oporou. 

"34 let pracuji v MŠ a psaní PLPP jsem brala jako nutné zlo. Po Nakopávačce půjdu s chutí všechny plány přepsat tak, aby nám byly s kolegyní nápomocné a ne, aby to byl jenom papír v šuplíku."

"Informace na Nakopávačce byly ucelené a dávaly smysl. Jsem zklamaná, že takovýmto způsobem nefunguje vzdělávání na pedagogických školách. Teď jsem se za 3 hodiny naučila víc, než ve škole za 3 týdny."

Kdy, kde a za kolik:

Kdy a kde to bude?

Záznamy workshopů budete mít dostupné půl roku v členské sekci webu.

Cena

Cena záznamů dvou hodinových workshopů a bonusového vysílání s odpověďmi na otázky je nyní 549 Kč

Osvědčení

Osvědčení můžete získat po zhlédnutí záznamu workshopů.

Jak to bude probíhat?

V MŠ se nejčastěji píší vzdělávací plány pro děti s odkladem školní docházky a pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Udělejte si jasno v tom, kdy psaní vzdělávacích plánů je či není nutné a jeden plán si napište.

Terminologie

Vysvětlíme si pojmy:
➡️podpůrná opatření,
➡️dítě se speciálními vzdělávacími potřebami,
➡️plán pedagogické podpory,
➡️individuální vzdělávací plán,
➡️plán rozvoje dítěte.

Ujasníme si, v jakých případech individuální vzdělávací plány a plány pedagogické podpory tvořit a jak je dále využívat v praxi. Zda je nutné je vyhodnocovat a s kým při jejich tvorbě spolupracovat.

Píšeme PLPP

Společně si napíšeme plán pedagogické podpory (PLPP). Povíme si, jak s ním dále smysluplně pracovat a kdy (a zda) ho vyhodnotit. 

 

Informace o tvorbě PLPP můžete aplikovat i na tvorbu individuálních vzdělávacích plánů nebo plánů rozvoje dítěte.

Po druhém workshopu budete mít v ruce (možná váš první) vzdělávací plán pro dítě a budete vědět proč bylo potřeba ho napsat a jak s ním dále smysluplně pracovat.

Workshopy připravila Marcela Zajícová

Jednoduše a srozumitelně vám vysvětlím všechny složitosti ohledně psaní plánů, vše vám zaklapne do sebe a začne dávat smysl.

Vím, že "papírování" nepatří k nejoblíbenějším činnostem pedagogů, proto vás (jemně) nakopnu, aby vám už konečně vše začalo dávat smysl. Můžu vám zaručit, že během workshopu bude převládat optimismus a pozitivní nálada.

Mými kurzy a webináři prošlo už tisíce spokojených pedagogů, kterým jsem pomohla zefektivnit práci a zvýšit profesní sebejistotu. Ráda pomůžu i vám.

Mgr. Marcela Zajícová
autorka projektu Předškolní poradna

"Energie paní Marcely je šíleně nakažlivá. Moc dobře se poslouchá a dokáže udržet Vaši pozornost. Zpracované informace, které předkládá, jsou vždy uvedeny i se zdroji, což je v naší profesi velmi potřebné. Vím, o co se mohu v legislativě opřít."

Pavla

"Každý webinář, workshop, každý příspěvek nebo e-book od vás je poselstvím, inspirací a velkou pomocí pro všechny kolegyně, které znám. Přinášíte nám sílu, sebevědomí a pocit jak je naše práce krásná a my se v ní můžeme cítit silní. Jste nepostradatelnou součástí našich profesních životů a andělem pro ty maličké detičky nám svěřené."

"Za mě je hrozně fajn, jak to paní Marcela podává a jak ke všemu přistupuje. Je mi to velice blízké, rozumím ji a odnáším si z těchto webinářů mnoho zkušeností."

"Vaše webináře jsou krásně srozumitelné a jdou přímo k věci, což je ideální kombinace."

Pro koho jsou workshopy určené?

Workshopy jsou vhodné pro předškolní pedagogy (nebo studenty předškolní pedagogiky), kteří:

  • se chtějí v problematice vzdělávacích plánů pro děti zorientovat.
  • chtějí přesně vědět, kdy ne/musí psát PLPP, IVP nebo jiný plán pro dítě.
  • nechtějí psát papír pro papír, ale chtějí vědět, jak s plány dále pracovat. 
  • nechtějí na nic čekat a chtějí si vzdělávací plán pro dítě vytvořit.

Nakopávačka je tvořena tak, aby byla srozumitelná i pro začínající pedagogy a pedagogy, kteří se v problematice neorientují.

Zkušení pedagogové si informace osvěží nebo naučí dělat efektivněji.

"Jsem moc ráda, že jsem do toho šla. Měla jsem obavy, ale opravdu jsem udělala dobře. Toto by měl znát každý, ať už začínající učitelka, student či zkušená učitelka. Vřele doporučuji a klidně absolvuji znovu."

Pokorná

Hlásíte se s otázkou? Tady jsou odpovědi…

Kde budou workshopy probíhat?

Záznamy workshopů jsou uložené v členské sekci webu.

Čím se liší webinář a workshop?

U webináře zpravidla přijímáte informace. Při workshopu budete aktivní i vy. Oba workshopy budou interaktivní. Nebudete jen pasivně sedět a poslouchat, ale půjdete do akce.

S počítačem se moc nekamarádím. Zvládnu vše technicky?

Určitě. Po zaplacení vám přijdou přístupové údaje (heslo) do členské sekce webu. Měli-li byste s přihlášením problém, rádi vám pomůžeme.

Lze financovat z OP JAK?

Ne. Jde o záznamy workshopů a není zajištěna přímá interakce mezi lektorem a účastníky.

Objednávka záznamů workshopů

PRO MATEŘSKÉ ŠKOLY:

Chcete-li objednat webinář na mateřskou školu, zaškrtněte níže v objednávce políčko "Nakupuji na firmu" a rozbalí se více položek včetně IČO.

Pokud objednáváte více přístupů využijte prosím tento formulář.

PRO ČLENY KLUBU PŘEDŠKOLNÍ PORADNY

Nabídka není určená členům Klubu Předškolní poradny. Ti mají přístup k záznamům workshopů v rámci svého členství. 

  • PŘÍSTUP K WEBINÁŘI

    Vím, že přístup k webináři získám na půl roku od úhrady objednávky. 

  • PŘÍSTUP PRO JEDNU OSOBU

    Vím, že vyplněním formuláře níže kupuji přístup k webináři PRO JEDNU OSOBU a vím, že dle obchodních podmínek není možné umožnit přístup k webináři dalším osobám.

Objednávka záznamů workshopů

PRO MATEŘSKÉ ŠKOLY:

Chcete-li objednat workshopy na mateřskou školu, zaškrtněte níže v objednávce políčko "Nakupuji na firmu" a rozbalí se více položek včetně IČO.

Pokud objednáváte workshopy pro více pedagogů - využijte prosím tento formulář.

PRO ČLENY KLUBU PŘEDŠKOLNÍ PORADNY

Nabídka není určená členům Klubu Předškolní poradny. Ti mají přístup k záznamům workshopů v rámci svého členství. 

  • PŘÍSTUP K WEBINÁŘI

    Vím, že přístup k webináři získám na půl roku od úhrady objednávky. 

  • PŘÍSTUP PRO JEDNU OSOBU

    Vím, že vyplněním formuláře níže kupuji přístup k webináři PRO JEDNU OSOBU a vím, že dle obchodních podmínek není možné umožnit přístup k workshopům dalším osobám.