Přihlášení
do členské sekce

Přihlaste se a zobrazí se vám členské sekce, které máte přístupné:
Obrázkový návod pro přihlášení najdete tady.
Objevil se problém?
Vypršelo vaše členství a chtěli byste ho prodoužit?
Napište mi:
do členské sekce
Přihlaste se a zobrazí se vám členské sekce, které máte přístupné:
Obrázkový návod pro přihlášení najdete tady.
Objevil se problém?
Vypršelo vaše členství a chtěli byste ho prodoužit?
Napište mi:
Na stránkách používáme soubory cookies. Některé jsou nezbytné pro fungování stránek, jiné nám umožňují poskytnout vám lepší zkušenost při návštěvě našich stránek nebo zobrazování reklamy, pomáhají nám analyzovat návštěvnost a stránky zlepšovat.
Cookies jsou malé soubory, které se dočasně ukládají ve vašem počítači a pomáhají nám k lepší uživatelské zkušenosti na našich stránkách. Cookies používáme k personalizaci obsahu stránek a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a k analýze návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.
Ze zákona můžeme na vašem zařízení ukládat pouze soubory cookie, které jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme vaše svolení. Budeme vděční, když nám ho poskytnete a pomůžete nám tak, naše stránky a služby zlepšovat. Svůj souhlas s používáním cookies na našem webu můžete samozřejmě kdykoliv změnit nebo odvolat.
Studovna
Ve studovně najdete 10 vzdělávacích modulů
Další témata neustále přibývají na základě vašich přání...
V Klubu vás seznámím s problematikou vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, s odlišným mateřským jazykem a dětí s odkladem školní docházky.
Jednoduše, přehledně a hlavně prakticky se dozvíte:
➡️co jsou to podpůrná opatření,
➡️k čemu potřebujeme školská poradenská zařízení,
➡️jak využít spolupráce se školním poradenským pracovištěm,
➡️jak na plán pedagogické podpory a individuální vzdělávací plán,
➡️na co si dát pozor při vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem,
➡️zda je nutné dětem s odkladem školní docházky psát IVP či nikoli (a proč).
Vše důležité o rámcových, školních a třídních vzdělávacích programech. Na zoubek se podíváme cílům, metodám a formám a zabrousíme i do alternativních směrů předškolního vzdělávání. Věnujeme se také plánování v práci učitelky MŠ.
Jedna z nejoblíbenějších činností každé učitelky MŠ je (auto)evaluace. Nebo snad ne? Podíváme se na ni ze všech stran, ale hlavně tak, aby byla pro vás – učitelky MŠ – přínosem, nikoli přítěží.
Zabrousíme také do formativního hodnocení.
Psychohygiena, odpočinek v práci učitelky MŠ, prevence syndromu vyhoření, vztahy na pracovišti, vztahy s dětmi a jejich rodiči - téma, na které bychom neměli zapomínat, naopak.
Jak na rozvoj digitálních a polytechnických kompetencí? A co rozvoj kompetencí sociálních a personálních nebo kompetencí k učení? Mrkneme třeba na to jak předcházet poruchám učení.
V části „Vzdělávací oblasti“ se podíváme na oblast Dítě a svět a zabrousíme do tématu přírodních zahrad. V oblasti Dítě a jeho tělo se budeme věnovat lateralitě a leváctví.
Adaptace není téma, které bychom měli nechat na září, ale začít řešit s předstihem - zejména nastartováním dobré spolupráce s rodiči nově přijatých dětí. Povíme si nejen to, jak rodiče připravit na nástup dítěte do MŠ, ale třeba co vše může způsobit nedobře zvládnutý nástup do MŠ.
Netápejte a nechte se inspirovat praktickými tipy, které jsou ověřené a ozkoušené vašimi klubovými kolegyněmi. Najdete zde například tipy na školkové výlety nebo kvalitní divadélka.