Záznam webináře pro předškolní pedagogy
Pedagogické diagnostikování v MŠ
-
Zjistíte, jaké změny v pedagogickém diagnostikování s sebou nový RVP PV přináší.
-
Ujastníte si, co je cílem a smyslem diagnostiky v MŠ
-
Budete vědět, jak diagnostikování využít k efektivnímu plánování a individualizaci
Délka webináře 70 minut
Webinářem vás provede Mgr. Marcela Zajícová
Záznam webináře vám zůstane k dispozici 6 měsíců po zakoupení.
Co byste o webináři měli vědět?
Pokud jste členem Klubu Předškolní poradny, webinář si nekupujte - máte ho uvnitř Klubu.

Zjistíte-li, že pro vás webinář není to pravé, do 14 dnů od koupě nám napište a bez dalších dotazů vám peníze vrátíme zpět.
Absolventky o webináři řekly:
"Webinář mi ukázal, jak důležité je sledovat dítě dlouhodobě a v různých kontextech, nejen při jedné aktivitě. To mi otevřelo oči, jak výsledky mohou být zkreslené, pokud se zaměřím jen na izolovaný okamžik. Můj největší AHA moment byl, když jsem pochopila, že diagnostika se odehrává každý den v běžných situacích a není jen formální proces jednou za čas."
"Zjistila jsem, že nestačí diagnostika, jakou jsme dosud dělali v MŠ, že je nutné ji doplnit o POKROKY dětí a klidně i o to, co jsme pro to osobně udělali, co jsme dětem nabídli a mělo by se to objevit v mém plánování a ve vzdělávací nabídce."
"Pochopila jsem, jakým způsobem si můžu naplánovat činnosti, abych mohla provádět diagnostikování, aniž bych jako doposud seděla u stolu a odškrtávala kolonky."
"Uvědomila jsem si, že i samostatná činnost dítěte je důležitá pro plánované, cílené pozorování a vyhodnocování (objektivní diagnostikování)."
"Webinář mi přinesl jasnější představu, jak prakticky uchopit pedagogické diagnostikování v souladu s novým RVP PV. Můj AHA moment byl, že diagnostika není jen ‚papírování‘, ale nástroj, který mi pomáhá lépe poznat děti, sledovat jejich posun a cíleně je rozvíjet. Uvědomila jsem si, že i drobné každodenní pozorování má velkou hodnotu, když ho dokážu systematicky zaznamenat a využít pro plánování."
"Webinář mi objasnil, že pedagogické diagnostikování je to hlavně o průběžném pozorování dětí (vlastně pořád), poznání dítěte (potřeby, zájmy, povaha, životní situace..), průběžném zaznamenávání (hlavně pokroků), vyhodnocování, plánování a realizování cílů."
Webinářem vás provede Marcela Zajícová
Mgr. Marcela Zajícová
Předškolní pedagožka, lektorka a autorka projektu Předškolní poradna
Srozumitelně a hlavně prakticky vás zasvětím do pedagogického diagnostikování v MŠ v souladu s novým RVP PV.
Dlouhodobě pomáhám učitelkám zorientovat se v novinkách tak, aby se cítily jistě a věděly přesně, co kdy, kde a jak.
Hlásíte se s otázkou? Tady jsou odpovědi…
PRO MATEŘSKÉ ŠKOLY:
Chcete-li objednat webinář na mateřskou školu, zaškrtněte níže v objednávce políčko "Nakupuji na firmu" a rozbalí se více položek, kde vyplníte název, IČO a adresu školky.
Pokud objednáváte webinář pro více pedagogů - využijte prosím tento formulář.
- OBJEDNÁVKA
Objednávám si tímto záznam webináře Pedagogické diagnostikování v MŠ za 399 Kč
- ZÁKLADNÍ INFORMACE
Vím, že přístup k webináři získám až po úhradě objednávky (po připsání peněz na účet prodejce) na dobu 6 měsíců. Chápu, že získám záznam webináře v délce 70 minut.
- OSVĚDČENÍVím, že za absolvování webináře získám osvědčení.
- ČLENOVÉ KLUBU
Vím, že pokud jsem v Klubu Předškolní poradny, nemusím si webinář kupovat, protože ho mám dostupný v rámci členství v Klubu.
- PŘÍSTUP PRO JEDNU OSOBU
Vím, že vyplněním formuláře níže kupuji přístup k webináři PRO JEDNU OSOBU a vím, že dle obchodních podmínek není možné umožnit přístup k webináři dalším osobám.
